Известие

Collapse
No announcement yet.

Air mass measured

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Air mass measured

    Здравейте колеги, вчера с AlfaOBD закачих Алфата и видях разминаван между air mass measured и target air mass. Колата е GT JTD Euro 3 и с дебитометър от Стило JTD 115 2004 година. Дебитомерите не са същите или от къде идва проблема? Колата иначе върви и няма никакви проблеми. Въпроса ми е дали е пробшем тая разлика?
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

  • #2
    След като например при бенз шестаци има разминавания в дебитомерите, независимо колко еднакви изглеждат номерата на сензорите в тях, отдавна не приемам за абсолютно вярно че са взаимозаменяеми........и не че колата не върви - върви си.....но нагоре в оборотите може да не е както трябва......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ако си дадеш номера на рамата ще ти дам точния номер на твоя дебитомер да си сравниш.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        След като например при бенз шестаци има разминавания в дебитомерите, независимо колко еднакви изглеждат номерата на сензорите в тях, отдавна не приемам за абсолютно вярно че са взаимозаменяеми........и не че колата не върви - върви си.....но нагоре в оборотите може да не е както трябва......
        На мен това ми направи впечатление, когато се опъвах с един голф 1.8т чипосан. От 4000 оборота натам имам чуството, че малко е като в тапа, а съм чистил колектор, турбо, кулер, пътища, затапен ЕГР. Голфа ми опъна с около 3 коли за около 1 км отсечка, не знам точно колко е разстоянието. Знам, че след чип хубаво се отпушва между 4000 и 4500, но след като го спомена сега започвам да се чудя дали проблема не е в дебитомера. От скоро карам колата и все още не съм я обслужвал, тоест горивния филтър не е сменян, от Италия е внесена. Тука в града има едно момче с Алфа 147 16v 140hp и като го намеря мога да го карам да ми го свали за 5 минути сверка да направя, aко знаете дали е 1 към 1.

        Номера на рамата е ZAR93700005151031.
        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

        Comment


        • #5
          А , не бързай да я обслужваш, щом се мяташ по гонки няма да изкара много. Като е ГТ да не я бъркаш с Ферари ?
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
          Peugeout 2.2 HDI 133+++
          Alfa 159 +++ next

          Comment


          • #6
            Имам чуството, че се заяждаш с мене? Ти колата плащал ли си ми, че да ми държиш сметка? Аз съм си направил сверка с на човека колата, за да видя колко върви моята. За да го сравнявам с Ферари, ще му трябва бая по-голям мотор. Дизел като дизел. Такива селски изцепки в темите ми не искам. Ако ще отговаряш, нека да е по въпроса.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
              Здравейте колеги, вчера с AlfaOBD закачих Алфата и видях разминаван между air mass measured и target air mass. Колата е GT JTD Euro 3 и с дебитометър от Стило JTD 115 2004 година. Дебитомерите не са същите или от къде идва проблема? Колата иначе върви и няма никакви проблеми. Въпроса ми е дали е пробшем тая разлика?
              Графика с обороти, налягане в смукателя

              Comment


              • #8
                0280218120 това ти е номера на дебитомера по Bosch

                По каталог не отговаря на Stilo 1.9 115 коня, така че му мисли.
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                  На мен това ми направи впечатление, когато се опъвах с един голф 1.8т чипосан. От 4000 оборота натам имам чуството, че малко е като в тапа, а съм чистил колектор, турбо, кулер, пътища, затапен ЕГР. Голфа ми опъна с около 3 коли за около 1 км отсечка, не знам точно колко е разстоянието. Знам, че след чип хубаво се отпушва между 4000 и 4500, но след като го спомена сега започвам да се чудя дали проблема не е в дебитомера. От скоро карам колата и все още не съм я обслужвал, тоест горивния филтър не е сменян, от Италия е внесена. Тука в града има едно момче с Алфа 147 16v 140hp и като го намеря мога да го карам да ми го свали за 5 минути сверка да направя, aко знаете дали е 1 към 1.

                  Номера на рамата е ZAR93700005151031.
                  Нямаш шанс срещу този Голф, има две разновидности на този двигател (1.8Т) - 150 коня и 180 коня (20 клапана), а това е стандартно, без да е чипнат, така че направи си сметката ако е чипнат каква е лудницата.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    То ми беше ясно, че колата ми не върви повече от чипнат Голф 1.8 турбо, но той се появи вечерта и затова стана така. Неговия е 150 с чип, АГУ мотора. А иначе пък интересно защо като колата не е с точния дебитомер, по някои улици на 3та скорост при 3000 оборота започва да ми светка ASR-а на таблото, че боксува.
                    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                      То ми беше ясно, че колата ми не върви повече от чипнат Голф 1.8 турбо, но той се появи вечерта и затова стана така. Неговия е 150 с чип, АГУ мотора. А иначе пък интересно защо като колата не е с точния дебитомер, по някои улици на 3та скорост при 3000 оборота започва да ми светка ASR-а на таблото, че боксува.
                      Това като подаваш газ?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Това като подаваш газ?
                        Да, газ до долу.
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                          Да, газ до долу.
                          Диагностика в движение

                          Comment

                          Working...
                          X